jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Nya träningskläder

Publicerad 2013-09-04 21:03:28 i Träning,

Det blev aldrig något corepass idag, Vicky blev sjuk och jag är alldeles för mesig för att gå dit själv - hatar verkligen sånt! Så först hade jag tänkt bara ta det lugnt, läsa lite kurslitteratur och fixa inför helgens festligheter men så fick jag ett sms från posten om att mina träningskläder från HM hade kommit - JIPPI! Då kunde jag ju bara inte låta bli att gå och hämta och testa dem vilket gjorde mig väldigt sugen på att gå ner och testa träna kläderna också, såklart. 
 
Såhär ser kläderna ut: 
Vänster bild: Rosa funktionslinne och svarta korta shorts, höger bild: samma linne och svarta yogashorts som de kallas enligt HM, men ja svarta tighta korta shorts.
 
Så det blev ett träningspass själv, först uppvärmning med Michela och Dashas nya pod i öronen. De är så härliga att lyssna på, idag pratar de om framtiden och sina bröllop och barn mm. Sen körde jag ett eget corepass. Längesen jag pressade magen och ländryggen så hårt så väntar mig att det kommer kännas en hel del imorgon. 
 
Nu har jag precis ätit lite b&j och nu ska jag ta lite nötter och sätta mig med den underbara kurslitteraturen innan jag somnar sött i sängen. 
 
Puss / J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela