jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Night out

Publicerad 2013-09-15 15:58:29 i Allmänt,

Hade en riktigt mysig kväll hemma med Ehrnborn igår, vi åt taco, drack vin och snackade om precis vad vi än kände för. Det är det bästa när man förfestar bara två stycken. Vid halv tolv tiden stack vi vidare till andra innan vi stack ut till baren. Där fanns det en hel del folk ut, många att snacka med och så vilket alltid är kul. Sammanfattningsvis tycker jag att det var en bra kväll.
 
Klädsel igår: Svarta jeans från Cubus, Vit tröja från Bik Bok, Turkosa fjädrar som öronhängen från San Francisco. 
Victoria ville också vara med på klädbilderna. 
Vi gjorde Mango Daquiri - mycket väl godkända enligt mig. 
Dagens bakislunch - finns verkligen inget bättre än tacos som bakismat. 
 
Jag har gjort några nya löften till mig själv efter gårdagen också. Bland annat så är det ingen alkohol förrän det är Öja den 5e oktober. Resten av löftena håller jag för mig själv. 
 
Nu ska jag sticka och jobba gånger två sen hem och plugga ikväll. 
 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela