jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Nerkrupen

Publicerad 2013-09-19 22:47:35 i Allmänt, Dagens,

Ligger nu nerkrupen i sängen med min "älskade" kurslitteratur, ska försöka läsa några sidor innan jag somnar. 

Har haft en mysig hemmakväll med mormor på besök idag, mest för att hon inte ska vara själv på just denna dagen efter morfar och så. Blev ingen träning i eftermiddags då jag börjar få ont i halsen men blev en kort PW imorse iallafall. Ikväll har vi ätit baconlindad torsk, potatismos, sallad och färska stekta rödbetor - så goda de blev. Jag brukar aldrig tycka om rödbetor men färska, skurna i typ tre mm tunna skivor och stekta i smör bara, mmm. 
Efter det åt vi även en lite tårta som blivit över från gammalt kalas, kommer inte ihåg exakt vad det var med det är en moussetårta med apelsingele ovanpå och chokladbotten. Recept och sånt kommer komma de gånger jag lagar maten själv vilket alltså blir betydligt mycket mer när jag har flyttat. 
Dagens var: svarta jeans från Cubus, svart-vitt transparant linne med pärlor från Amisu och en svart kofta från HM. Väldigt svart men svart är snyggt och svart passade bra idag. 

Godnatt på er! Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela