jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Nattinatt

Publicerad 2013-09-25 22:44:19 i Allmänt,

Nu kallar sängen. Eller jag ligger redan i den. Blev en liten promenad ikväll efter jag var och storhandlade med mor - det kommer jag verkligen sakna när jag flyttat, älskar storhandla med mor. Invigde min nya jacka då jag tyckte det var för jädra kallt. 
Känns som jag blir mer lik min syster i detta håret och den jackan, hon har typ likadan jacka men en annan färg. 

Försökte även ta bilder där färgen syns men gick sådär, eller? 



Blev i princip helt färdig med vilken tapet det blir på fondväggen så behövde ingen hjälp just nu. Ska dock ta bilder på de två eller tre, blev osäker nu, jag tyckte var finast så kan vi se om det kommer upp längre fram. 

Klockan är ställd på 05.53. Godnatt, puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela