jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Mellanmål

Publicerad 2013-09-17 15:59:00 i Allmänt, Dagens,

Efter ett smått stressigt armpass på gymmet plus lite mage så sitter jag nu hemma och äter ett super gott mellanmål innan jag ska ner till simhallen och jobba lite. Kvarg med Fun Ligth Green - Pear Kiwi, ett ägg med lite kaviar och lite rostad majs.
Imorgon gör jag och Vicky ett nytt försök på att köra ett corepass på kvällen, blir inte det av så kommer jag sticka ner och kötta mage själv, har kört riktigt mesigt med det senaste tiden. Innan det blir det jobb 9.45-16.15 i Glemmingebro och efter corepasset ska vi ut och äta med Anna på Upp eller Ner är tanken. 
Dagens: Gröna jeans, höga i midjan från Piceces, Gräddvitt broderat linne som är transparant i ryggen från Zara
 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela