jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Måndagen

Publicerad 2013-09-09 20:59:00 i Allmänt,

Nu börjar det kännas att livet drar igång på riktigt. Först en kort PW imorse innan jag åkte till skolan. Rätt lätt föreläsning men sen började vi diskutera våra uppgifter och inlämningar och det är då man känner hur det riktigt drar igång. Ovanpå det har jag bestämt att jag ska upp och kolla i lägenheten på fredag för att få mer koll och känsla för vad jag vill köpa och fixa och dona där innan jag flyttar in om typ en och en halv månad - det är sjukt vad nära det är nu!
Efter skolan stack jag hem och mös med lillemannen, gud vad jag har saknat honom! Har knappt hunnit träffa honom under hela sommaren för allt jobb men såhär mysigt hade vi det idag iallafall i hans lilla tält. 
Sen stack jag ner till badet för att jobba i fyra och en halvtimme, tur man tycker om att vara tränare iallafall. Nu har jag slappat lite men ska nog ta en liten runda innan jag lägger mig i sängen och läser lite kurslitteratur, om jag orkar - hihi. 
Dagens: Svarta Dr.Denim jeans, rosa topp från HM, vita höga converse och ett halsband med änglavingar från semestern i Spanien innan i sommar. 
 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela