jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Kroppen säger nej

Publicerad 2013-09-22 11:41:49 i Allmänt,

Det är verkligen inte kul när kroppen säger totalt nej till en, jag känner mig så himla slut i kroppen trots att jag inte har ont i halsen längre så det är frustrerande. Jag hade ställt klockan imorse men snoozade en halvtimme (jag snoozar aldrig annars) sen upp och plugga lite men kände för en PW så tog en väldigt lugn och kort sådan för att sen gå hem och sova lite till. Känns så himla konstigt. 

Nu är jag iallafall på jobb och här är jag kvar till 19 för att sen gå hem och äta middag innan jag går ner till nästa jobb och städar. Sen blir det en tidig kväll för det är en tidig morgon imorgon bitti. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela