jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Jobbig dag

Publicerad 2013-09-21 21:52:56 i Allmänt,

Är precis hemkommen från en runda i stan med Victoria, väldigtg spontant men väldigt välbehövt då jag suttit och blivit irriterad på lägenhetsplanerna de senaste två timmar när jag egentligen skulle pluggat. Har verkligen blivit kass på att plugga senaste två dagarna vilket jag måste ta tag i imorgon. Ska gå upp tidigt imorgon och plugga innan jag sticker till jobbet mellan 11.30 och 19 istället för att träna innan. Min hals känns fortfarande inte helt hundra och därför är det nog smart att vila en dag till. 
 
Till lunch idag hade jag med mig bananpannkakor och färska hallon.
1 mosad banan
ca ½ dl mjölk
ca 1 msk stevia strö
1 ägg 
Blanda och stek och servera med färksa bär tycker jag är godast.
 
Har kollat upp vilka stövlar jag hade på igår kväll, det var ett par från ParkWest. Och med det får ni även se min älskade vita skinnjacka från HM och en grå halsduk från HM också som jag hade utanpå kläderna. 
 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela