jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Godnatt

Publicerad 2013-09-09 22:50:00 i Allmänt,

Blev aldrig något läsande i kurslitteratur, fastnade i att skriva texter istället. Det är en stor del av varför jag valt att starta denna blogg, för att efterhand kunna publicera texter om mina känslor och tankar när jag känner mig redo för det. Det innebär att de texter som kommer läggas ut (som allt kommer skrivas i kursiv text förresten så ni vet) är nödvändigtvis inte aktuella texter för hur jag känner just den dagen. Det är texter som jag skrivit ner och som jag publicerar när jag känner att jag kommit så långt i mitt eget bearbetande av känslorna och tankarna i texterna.

Nu ska jag sova så jag orkar hela morgondagen, har slappat med träningen nu två dagar med tanke på att jag aldrig gått så kort och så långsamt som jag gjorde på min "PW" nu ikväll, så jag tänkte att imorgon blir det en riktigt PW på morgonen och sen ett riktigt tufft pass på gymmet under dagen. Så nu har jag bestämt mig så då kör vi på det!

Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela