jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Glädje

Publicerad 2013-09-25 11:06:41 i Allmänt,

Jag blir så glad varje gång jag drar igång tankarna på lägenheten och idag har det varit mycket om det redan så nu känner jag mig på väldigt bra humör. 

Började dagen med en PW i ett super kallt Ystad. Börjar bli riktigt höst nu :( men väldigt fint. 
Sen stack jag och pappa till Flüggers för att kolla kakel och klinkers till toan - hittade några spännande idéer och fick med mig hem fyra broschyrer. Sen kollade vi fondväggar till vardagsrummet, det gjorde mig super glad. Fick låna med hem en av pärmarna och jag har redan börjat markera, kolla bara: 
Ska kolla igenom och dra ner antalet med mor ikväll sen lägger jag upp förslag och då måste ni hjälpa mig! 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela