jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Fredagstraditionen har börjat

Publicerad 2013-09-20 23:06:55 i Allmänt, Mat,

Jag och Emilia har ju då kommit fram till att för att vi ska kunna göra våra fredagar lite roligare varannan vecka när vi har träning mellan 18 och 20 så går vi ut och äter och testar en ny restaurang i Ystad för varje gång, eller ja först och främst nya men även såna som vi bara älskar. Idag blev det därför Marinan på vår första dejt. Vi åt båda två vars en Vräkmacka som var super gott och sen delade vi en cheesecake till efterrätt. 


Super gott! 

Innan detta har jag idag gått i skolan, varit och tränat lite lätt för jag kände inget i halsen idag men nu känner jag så det blir till att skippa morgon pwn imorgon också och sova tills jag börjar jobba kl 9. Efter gymmet idag passade jag Måns en stund, vi plaskade i vasken och åt jordgubbar. 
Ett riktigt matvrak är den där lille skiten. 

Nu ska jag sova, ni får dagens och kvällens imorgon innan eller under jobb. 

Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela