jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Första skoldagen

Publicerad 2013-09-02 20:24:10 i Allmänt,

Då var första skoldagen avklarad! Inte något speciellt direkt faktiskt. Var bara introduktion och imorgon är det dags för första lektionen. Väldigt blandade åldrar men det kan också vara kul, hoppas det iallafall. 
 
Hade egentligen velat gå ut och gå en runda ikväll, får se om jag hinner med det sen för nu måste jag beställa/låna böcker till utbildningen, vilket kan ta ett tag innan jag har hittat alla men men. Försöker skynda mig för jag har fullkomligt blivit förälskad i kvällspromenader. Sån tur är så har jag redan varit på gymmet idag iallafall. 
 
 
Bilden vägrar ändra sig på rätt håll så det blir såhär - glad tjej på väg hem efter första dagen i skolan!
 
Puss / J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela