jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

För mycket eller?

Publicerad 2013-09-12 23:00:28 i Allmänt,

Det är inte ofta jag kommer säga detta men idag har min kropp nog fått stå ut med lite väl mycket. En PW/löpning imorse, ett benpass efter lunch, två timmar stående och gående längs bassängkanten och nu ikväll en promenad på nästan en och en halvtimme. Men den sista var inte planerad och jag skyller den på Victoria för hon kom hem från Magaluf idag så var bara tvungen att träffa henne och då blev det en runda till nu ikväll. Vilket var super skönt!

Hade dock världens blåsa på ena lilltån när jag kom hem och har haft blåsor på hälften av tåren nu senaste veckan så därför blir det vila imorgon bitti, SOVMORGON. Mums på det va? 

Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela