jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Fina stressiga dag

Publicerad 2013-09-26 08:12:17 i Allmänt,

Gick verkligen upp med tuppen idag, 05.53 stod klockan på. Blev en PW på 40 min sen stor frukost med mannagrynsgröt, ett ägg, en knäckemacka med makrill i tomatsås på och ett halvt glas proviva. Så nu lär jag orka med hela dagen hoppas jag, den är verkligen fullproppad. Sitter nu på tåget för att göra ett grupparbete innan föreläsningen som är 13-15 och sen direkt till tåget för att åka hem och jobba till 21.30. Livet är verkligen fullt just nu, hinner knappt träna, vill inte dra till gymmet och stressa igenom så då tar jag istället en PW så jag inte blir rastlös utan ändå kan koncentrera på plugget - vilket för övrigt måste bli ännu mer fokus på! Ska läsa ut ena boken på lördag tänkte jag och sen börja med häftet inför praktiken nästa vecka innan jag ska dit på måndag. 
Nu ska jag sova resten av tåget så hörs vi sen. 
Jag imorse, vantar och mössa är måste nu, tog dock av vantarna efter hälften men mössan med smygreklam för procce stannade kvar. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela