jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

En sån dag

Publicerad 2013-09-13 12:41:26 i Allmänt, Dagens,

Vissa dagar vaknar man upp och riktigt känner hur kroppen skriker efter vila, idag var en sån dag. Med tanke på att jag sprang/gick 15 km igår och ett benpass på det så är det knappt att jag kan gå normalt idag för höfterna har sinnes mycket träningsvärk plus att jag inte haft en hel dag utan träning på två veckor så är det inte så konstigt. 

Nu är jag iallafall på väg hem till min bror för att kolla lite i lägenheten, mäta väggar och sånt kul inför flytten. 

Dagens: gröna byxor från BikBok, svart linne från HM, vit topp från Lager 157, vit ICE klocka och svart armband från Thomas Sabo. 

Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela