jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Det här med vattenflaskor

Publicerad 2013-09-10 13:03:55 i Allmänt, Träning,

Har nu införskaffat mig en ny vattenflaska, igen. Alla vattenflaskor jag någonsin haft har en dum egenskap av att springa ifrån mig eller gå sönder. Jag tror ju absolut inte det har något att göra med mitt karaktärsdrag av att glömma var jag lägger såna små saker.. *Hihi* 
Köpte en ny inför jobbet under sommaren men den lyckades gå sönder efter typ två veckor - bra där! Nej men nu har jag iallafall äntligen skaffat en ny så får vi se hur länge den stannar kvar med mig! 

Visst är den fin? 

Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela