jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dags för sängen

Publicerad 2013-09-11 23:12:21 i Allmänt,

Efter en väldigt bra onsdag är det nu dags för sängen. Läste klart det jag visste som skulle läsas och imorgon ska jag kolla upp resten av litteraturen, efter det har jag sett Mistresses - jag tycker verkligen om den serien! Så den rekommenderas. Under tiden som jag gjort det har jag packat ner presenter och annat grejs i lådor inför flytten som jag vill ska ske NU! 

Fick även en jacka av mor idag som typ en extra 20 årspresent/tack för att huset var så fint när de kom hem efter min fest. Kan nu äntligen slänga min andra korta dunjacka som jag haft sen jag gick i typ sjuan eller något sådant. 
Så ser den ut. Vinröd typ så det framhäver verkligen mitt hår vilket jag älskar. 

Imorgon ska jag upp på morgonen, ta en PW ut till slingan för att sen testa på att springa för första gången på säkert två år, minst. Vi hoppas på att ryggen håller! 

Godnatt. Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela