jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dagen i bilder

Publicerad 2013-09-27 21:46:43 i Allmänt,

Har haft det rätt fullt idag så inte hunnit med bloggen än, så nu kommer det en massa bilder på hela min dag, det kändes roligare. Hoppas ni också tycker det. 
Dagen började med denna fina sky som mötte mig när jag gick ut till skogen för att springa en runda, ryggen håller fortfarande. 
På tåget till skolan sen målade jag mina naglar, blev lite knäppt på vissa några gånger med slutresultatet blev väldigt bra, jag är super nöjd med färgen!
Bild från lektionen i skolan
Skulle arbeta i vår grupp direkt efter lektionen så blev en provisorisk lunch bestående av en nutrilett bar som är super god! Vi hann faktiskt göra en hel del så det känns lite smått skönare. 
Denna bok låg i brevlådan när jag kom hem, som jag längtat. Älskade hennes förra bok så jag hoppas Michaela har levererat igen. Den finns att köpa på massa ställen men jag köpte härifrån och hennes blogg finns här
Kom hem och tog kvarg med vaniljkvarg och blåbär men jag var så hungrig så jag åt upp allt innan jag hann ta foto - gott var det iallafall. 
Pratade med en av mina finaste och bästaste vänner som är far, far away i staterna och jag inte kommer få träffa förrän efter nyår men vi pratade iallafall i en timme idag så det var supermysigt. 
Åt lite stekt sparris med mjukost, helt okej blandning faktiskt, innan jag stack ner till badet för lite träning. 
Här i ligger mina fina simmare och simmar. Detta är ett jobb som jag verkligen älskar. 
Hade taco till middag idag, men även denna gång hann jag äta upp alldeles för mycket innan jag tog foto. Men avslutade med denna lilla tacosallad för jag orkade inte mer bröd. Testade för övrigt deras Whole Wheat bröd idag, smackar precis likadant men nyttigare då det är av både vetemjöl, grahamsmjöl, vetekli och surdeg av vete istället för bara vetemjöl så det är toppen. 
Avslutade kvällen med en glasstårta med hallon framför Idol. 
 
Nu sitter mina föräldrar bredvid mig och äter godis men jag ska ha min godisdag imorgon, första gången sen den 9 september om jag kommer ihåg rätt så nästan tre veckor. Så det blir mitt första frikort imorgon, ska ut med tjejerna i Malmö men ska ju inte dricka så då tyckte jag godis, chips och dippa samt lite sockerfri energidricka på det kommer göra mig susen för att hålla mig vaken hela kvällen/natten. 
 
Puss / J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela