jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Gårdagens middag

Publicerad 2013-10-14 21:53:41 i Mat,

Tänkte dela med mig av gårdagens middag - bara för att den var så god och så enkel. Köpte hem färska hamburgare på Ica med smak av Tex Mex, stekte och hade en helt vanlig men stor sallad till och en klick ketchup. Det var bara för gott och för lätt att göra. Helt perfekt mat att ha när man inte vet vad man är sugen på, kommer nog bli mitt tredje alternativ till tacos och spaghetti och köttfärssås när jag flyttat hemifrån och inte kan komma på något till middag. Där är lite sting i hamburgarna men bara så precis lagom touch av det, inget rejält liksom. Och det är ju hur enkelt som helst att ha i liggande i frysen och det tinar snabbt om man tar upp en och en eller två och två. - Så det är ett tips från mig!
Nu ska jag sova - godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela