jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Ensam gång hemåt

Publicerad 2013-10-06 03:35:11 i Texter,

Är nu på väg hem från Öja, absolut en rolig kväll men där har varit bättre kvällar där. Dock hatar jag verkligen denna känsla nu, när man går själv hem genom staden, alkoholen har avtagit från kroppen och man inser att man känner sig väldigt ensam. Det har egentligen ingenting med kvällen att göra, jag har världens finaste vänner och vi har verkligen skit kul tillsammans när vi festar men det kommer alltid det tillfället när man är själv, när man blir själv, när man inser att oavsett hur fantastiska vänner man har, vilket jag verkligen har, så är jag själv i slutet av dagen när jag åker hem. Jag har ingen attmysa med eller ens skicka ett godnattsms till, sånt som man bara skickar till sin käraste och får från sin käraste. Och det är just såna här kvällar som man inser hur mycket man saknar det och längtar extra mycket till att hitta det igen. 

Lite tankar såhär mitt i natt på vägen hem genom staden för att sova innan det är dags för jobb 11.30 imorgon. 
Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela