jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Vintern intar mitt sovrum

Publicerad 2013-11-29 08:59:59 i Allmänt,

Normalt sätt så sover jag alltid bara med en stor t-shirt då jag tycker det är allra skönast. Men igår asså. Det var så himla kallt i vårt hus så jag skruvade upp elementet och tog på mig mina tjockaste mjukisbyxor. Plus ett par strumpor. Normalt sätt när jag somnar med så mycket kläder på så vaknar jag alltid typ en, två timmar senare och slänger av mig det eller tar av mig det i sömnen. Men inte i natt utan när jag vaknade så var jag inte ens speciellt varm utan det kändes precis som det brukar. Hoppas verkligen elementet har värmt upp det mer till i natt. 

Iallafall så tog jag en PW på 40 minuter och sen mättade jag en väldigt hungrig mage med havregrynsgröt, kanel och äppelmos. 
Nu lär jag somna på tåget, som vanligt. Vi hörs senare! 

Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela