jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Vilken känsla

Publicerad 2013-11-02 11:23:02 i Allmänt,

Började dagen med att lämna mor och pappa i Malmö då de ska iväg över helgen, var hemma igen vid åtta och då blev det frukost. Min favvo så klart - mannagrynsgröt! Men jag fattar inte hur jag lyckats glömma salt två gånger på rad nu.. Blir inte riktigt samma sak. 
Sen vila jag mig tills gymmet öppnade och då vid nio var det dags att köra första träningspasset på över två veckor. Sjukt segt att komma igång men sen var det svårt att faktiskt gå av trampmaskinen igen, blev 45 minuter av 2/2 minuters intervaller. Så jäkla skönt att faktiskt ta ut sig på riktigt igen! 
Ni ser färgskillnaden mellan huvud och hals va? Och detta är ändå nästan tio minuter efter jag gått av. Gud vad skönt det är! 
Glömde skriva mina mål igår men de kommer senare idag. Måste plugga först men största fokus ligger på kondition och mage iallafall, mer specifikt kommer sen. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela