jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Vad har dagen erbjudit?

Publicerad 2013-11-20 16:17:53 i Allmänt,

Denna dagen har erbjudit en väldig massa. Började dagen med lite kvarg och blåbär, väldigt längesen jag åt kvarg nu så det var mycket gott. Därefter drog jag mig till gymmet, känns självklart bra att jag tog mig dit men jag hade verkligen ingen motivation idag.. Har känts så de senaste veckorna, antar att det är innan man kommer in i det riktigt. Men det är så tråkigt att inte ha motivationen där helt till hundra procent. Fast det är bara att fortsätta ta sig dit minst två, helst tre, gärna fyra gånger i veckan för att till slut hitta den motivation jag har haft sen i februari ungefär i år. Trivdes så himla mycket bättre i min kropp då och jag vill verkligen nå dit igen. 
Efter det köpte jag en super god frukost: 
Bagel med räkröra från Snuggels, så god att den förtjänar en bild till: 
Dock blev den på sniskan men orkar inte rätta till det idag. Jag åt den för övrigt på gående fot, VÄLDIGT kladdigt så det är inget jag rekommenderar. Sätt er ner på Snuggels istället och njut av deras underbara miljö. 
Jag gick upp till lägenheten och mötte pappa, körde runt och köpte lite fler saker till lägenheten, hämtade saker från Jysk och snart är nog allt köpt. Badrummet är troligtvist klart imorgon också sa pappa, SÅ GLAD!! Sen hjälpte jag till lite själv, satte av tid till 13 för att kunna hjälpa pappa lite. Byggde ihop två av de cirka 30 lådor som vi har köpt med möbler och skåp och sådant. 
Därefter åkte jag hem, skrev ihop nästan allt till uppgiften som ska vara inne imorgon. Och sen, sen kom det roligaste på hela dagen. 
Min nya älskling! Äntligen har den kommit och den är nu fullt installerad och uppdaterad och klar att användas. Ska gå och handla skärmskydd imorgon men jag kommer nog köra på utan skydd runt om, vill ju att det guldiga ska synas plus att den blir så klumpig med skydd runt. Nu är det inte glas på baksidan så den borde klara sig och jag har ju märkt att jag är mer försiktig utan skalet än med så jag hoppas på det bästa. 
Nu ska jag sätta mig och läsa lite innan det blir lite Grey's på tvn. 
Puss / J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela