jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Träningstisdag

Publicerad 2013-11-12 23:18:00 i Allmänt,

Idag har varit en riktig träningstisdag. Uppe imorse och tog en PW som jag nämnt tidigare, sen skolan och direkt till gymmet. Där körde jag 32,5 minuter på trampmaskinen och sen både rygg, mage och lite rumpa för att få igång kroppen. Imorgon ska jag köra mage och ben hade jag tänkte - kötta riktigt ordentligt för första gången på en månad med styrketräningen och inte bara konditionen. Sen hem och snabbt slänga i mig denna favoriträtt: 
Jag älskar verkligen spaghetti och köttfärssås, finns knappt något bättre. Eller ja jag vet inte, rent allmänt älskar jag väldigt mycket maträtter så svårt att säga den ena eller den andra men denna är helt klart topp tio. Haha tänkte först skriva topp fem men kunde inte avgöra med några andra rätter så fick bli tio. Borde kanske skriva ihop en lista på mina tio favorit rätter som faktiskt är bra för ens kropp. Självklart utan att räkna med oxfilé och sådant för det har jag ändå inte råd med och det har nog inte de flesta av er heller flera dagar i månaden. 
Där efter stack jag ner till badet och höll träning x2. Först mina älskade Sum-Simmare som jag är så himla stolt över efter helgens tävling. De presterade verkligen som de skulle och imponerade på mig som är rätt nya tränare i den gruppen - verkligen super kul. Men idag märktes det att de flesta var rätt slitna efter helgen och toppningen till den, med all rätt självklart. Efter det hade jag mina underbara A-gruppare, som även de simmade bra i helgen de som tävlade. Kul att se utvecklingen hos mina adepter. 
Vidare snabbt hem och byta skor för att sen möta upp Ehrnborn för en kvällspromenad med massa snack som vanligt, vi kanske inte hinner ses speciellt länge när vi ses men vi ses iallafall varje vecka och får tid att prata av sig från allt som hänt i ens liv vilket är toppen. 
Nu ligger jag i sängen, har beställt kurslitteratur.. Blir fattiglapp men men. Kan sälja dem vidare sen förhoppningsvis. Ska vänta tills jag har en del att sälja dock tänkte jag, så man kan få in en liten större extra summa. Ska idag faktiskt somna utan att ställa väckarklockan, det händer väldigt sällan i mitt liv så jag tar verkligen till vara på de gånger det händer. (Kommer säkert vakna astidigt ändå men men, värt ett försök)
Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela