jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Tacofredag

Publicerad 2013-11-01 20:21:31 i Allmänt,

Blev inte plugg när jag tänkte, ögonen ville verkligen inte. Tror nästan jag måste gå och göra en synundersökning för det blir rätt suddigt vid datorn om jag inte koncentrerar mig en väldans massa. Och ofta huvudvärk. Känns som det blev en jäkla gnälldag idag men ibland känns inte kroppen helt hundra. Dock har jag fått en del gjort nu, ungefär 2/3 delar är skrivet, eller nästan. Blir nog inte mer ikväll men har hela lördag och söndag också så det ska hinna bli klart! 
Till middag idag blev det vin och taco. 
Och nu sitter jag med mor och pappa framför Idol och myser. 
Här sitter jag rätt bra resten av kvällen eller? Jo jag tror det va. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela