jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Svettande glasögonorm

Publicerad 2013-11-13 20:27:38 i Allmänt,

Såja, då var jag hemma igen efter några timmars jobb och därefter hjälpte jag Emilia med lite skolarbete och sist så drog jag mig till gymmet och körde ett riktigt grymt pass. Längesen jag svettades så mycket och där lärde jag mig också att man ska verkligen inte ha bomullslinnen när man tränar - ALL svett syns! Men men, samtidigt är jag stolt över mitt svett, det betyder att jag tar i och kör hårt i min träning. Innan träningen var jag och Emilia förresten en snabbis inne på Snuggels och delade på årets första lussekatt, mumsfilibaba. 
Träningen idag blev 2 km PW, 1,5 km på trampmaskinen i lätt motstånd och högt tempo och därefter fyra rumpövningar, fyra magövningar och två ryggövningar. Ett riktigt skönt pass på lite över en timme vilket passade helt perfekt för kvällen. 
Hem och åt kokt lax, kokta morötter och dillsås.
Hade potatisar värmda på tallriken men blev så mätt på allt annat och var inte sugen på det heller så då sket jag i det. Istället tog jag två stycken gräddbullar som efterrätt, de är så galet goda! Lätt de bästa märket på gräddbullar som finns att köpa.
För övrigt har jag idag hämtat ut mina glasögon och sitter just nu på dem på. Inviger dem med ett inlägg här och nu ska jag sätta mig med lite läsning till skolan och så får vi se hur det blir med dem, har hört att det i början känns värre så handlar nog väldigt mycket om vana. Tycker iallafall att de blev bra, me like. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela