jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Snabba puckar

Publicerad 2013-11-18 08:40:45 i Allmänt,

Gick upp redan halv sju imorse och tog en promenad. Det börjar verkligen ta emot att gå upp på morgnarna nu så får nog utvärdera detta mål med 100 km PW på en månad, kanske rent av ska skippa det nästa månad och fokusera på lite mer styrka och att göra styrka hemma också. Behöver verkligen sömnen märker jag. 
I övrigt var jag hemma och hade ätit frukost till halv åtta så då la jag mig och sov en halvtimme till och nu är jag påväg till jobb, en kort dag idag 9-11 sen blir det plugg på riktigt! Ska nog sätta mig på ett fik för att faktisk få det gjort idag. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela