jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Planeraren

Publicerad 2013-11-26 14:11:27 i Allmänt,

Idag hade jag planerat att sticka upp i lägenheten för att skruva ihop skåp och måla och sådant efter skolan, verkligen helt inställd på det. Och när jag har ställt in mig för något så är det så jag vill ha det annars kan det lätt bli att jag får ett litet sammanbrott då det känns som att alla mina planer går åt skogen, trots att det egentligen bara är en sak. 


Iallafall så blev mina planer självklart ändrade idag då elektrikern skulle upp i lägenheten nu i eftermiddag. Så efter ett litet sammanbrott då jag ringde mor och försökte planera om min vecka så är jag nu på väg till gymmet och ska ta ut mina känslor där istället. Hade planerat gym imorgon så är egentligen rätt otaggad men jag hoppas det blir bättre när jag väl kommer dit. Blir troligen en runda till lägenheten imorgon efter skolan istället. Men hade velat få in i Ikea också om det går med mor. 


Sån är jag, nu vet ni det: älskar att planera och blir det inte som planerat får jag lite panik och vill bara skita i allt men jag tar mig samman efter ett tag och löser det alltid. 


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela