jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

På god väg

Publicerad 2013-11-28 22:28:12 i Träning,

Motivationen för gymmet är på väg tillbaka, vilket är väldigt skönt. Ibland gäller det bara att bita ihop och ta sig igenom de jobbiga bitarna så blir det bättre i de allra flesta fallen. Iallafall med träning. 

Idag körde jag 2 km PW som uppvärmning sen var det in med tanke på att kötta ben. Hann göra dessa övningarna i smithmaskinen: 
* Knäböj med 40 kg 3x12
* Benpress med 45 kg 3x15
* Kickbacks med 10 kg 3x10
Sen hade jag jätte ont i sidan av mitt ena lår så tror jag sträckt en muskel eller något. Därav fick benen avbrytas. 
Körde istället lite mage, bland annat lite raka i TRX banden, sidmusklerna i ryggresningen och sen lite blandat på mattan. 
Blev inga två timmar men det blev en timme och tjugo minuter och vore det inte för låret hade det nog blivit mer. 
Här ser ni mitt älskade linne igen. Nu ska jag sova och ladda för en PW imorgon bitti. 


Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela