jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Överträffat sig själv

Publicerad 2013-11-14 15:05:05 i Träning,

Idag har både jag och min telefon överträffat sig själva. Min telefon överträffade sig själv genom att idag dö vid 65% batteri - den blir bara bättre och bättre. Jag överträffade mig själv på gymmet idag, har börjat köra intensivt en timme istället och verkligen köra hårt den timme och sen hinna med annat så som plugg senare. Idag blev det 35 minuter på trampmaskinen och 25 minuter med TRX-banden. Har börjat få grepp om dem nu så det är väldigt kul. 
Gjorde ett triset för magen som jag gjorde tre gånger - fy tusan alltså! Sen körde jag en övning för sidmagmusklerna också innan jag avslutade med ett triset för övre ryggen, biceps och axlarna som jag gjorde två gånger. Efter det var även armarna rätt döda och nu är jag på väg hem för att plugga lite innan jobb och möte ikväll. 
Bjuder på en gammal svettbild från gymmet innan mitt lilla sukuppehåll. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela