jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Mobilens egna liv

Publicerad 2013-11-18 15:21:47 i Allmänt,

Min mobil har verkligen börjat leva ett helt eget liv. Idag hade jag 87% när jag gick upp till jobbet, hade musik igång och det tog cirka 20 minuter att gå, när jag var framme hade jag 45% kvar. Kändes inte riktigt bra. Sen låg den i fickan i ungefär en och en halvtimme och använde alltså inte den men när jag kollade sen hade jag endast 13% kvar! Var tvungen att ringa pappa och förvarna att den kanske dör innan de från Elgiganten hinner ringa och hade sen endast 9% kvar. 
När jag sen en halvtimme gick därifrån hade jag endast 3% kvar och tio minuter senare endast 1%:
Kom hem och innanför dörren satte jag i den i laddaren och då hoppade den upp till 52%:
Men tio minuter senare fanns det bara 4% helt plötsligt:
Den spelar verkligen ett spratt med mig! Men sån tur är så ska den nya komma i veckan - Woho!!
Puss / J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela