jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Månstermys

Publicerad 2013-11-30 22:51:17 i Allmänt,

I eftermiddag efter plugget, kom bara en sida men bättre med en än ingen, stack jag till badet för lite seriesim. Det är en tävling man kör klubbar mot klubbar så det är lite mer fighting i det och mer glöd så det är alltid roligt. För mig har seriesim alltid varit en stor grej, där tävlar man för klubben och då måste man göra sitt bästa. Man vill ju inte vara den som förstör för resten av klubben utan det gäller att ge järnet. Plus att deg har alltid varit så himla skoj, det blir sån stämning, alla har samma mål och det blir helt enkelt väldigt kul. Det gick bra för vår klubb idag också så det var extra kul. Många fina pers och bra go i dem. 


Sen stack jag hem snabbt som attan för att hinna med att mysa med Måns en stund innan han skulle sova. Han sover hos oss idag och var på sånt riktigt bushumör när jag kom hem, så mysigt. Sen blev det månstermys med välling och jag fick natta honom, perfekt slut på dagen. Som för övrigt har varit bättre än många andra dagar den senaste veckan eller två. 


Godnatt. Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela