jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Månadens mål

Publicerad 2013-11-02 21:00:00 i Träning,

Nu kommer dem, målen som satts upp för november månad. Kommer börja köra ordentligt på dem på måndag men en del har redan börjat så klart. 
* Gå 100 km även denna månad. Tror inte jag kommer öka det förrän nästa år för det är så mycket som är igång nu så är nöjd att jag hinner så mycket. 
* Utöver gymträning ska jag göra 400 situps i veckan, start på måndag.
* Minst 30 minuter på trampmaskinen två gånger i veckan. 
* Gymma minst 2 gånger i veckan. 
* Godis endast en dag i veckan, om jag är sugen då såklart. Börjar måndag
 
Tycker det räcker bra där. Jag ställde mig på vågen idag för första gången på en månad, inte helt nöjd med resultaten så innan året är slut är där även ett mål att gå ner två kilo, ursprungsvikt håller jag för mig själv. Anledningen till att jag ger mig två månader på detta är för att jag vill göra det på ett hälsosamt sätt genom bra mat och träning och inte bara äta mindre så att kroppen mår sämre. 
Nu kör vi igen! Just do it - kommer kännas så bra när det är uppnått allting. 
Puss / J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela