jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Man kan tro jag duschat med kläderna på

Publicerad 2013-11-29 15:57:03 i Allmänt,

Som det regnar ute! Jag gick till gymmet och då var det inga droppar alls och sen när man ska gå hem så öser det ner.. Kan säga att jag var rätt blött när jag kom hem! 

Iallafall så kom jag hem från skolan vi ett och då stekte jag lite bacon och åt resterna av pannkakorna igår, lite som en fläskpannkaka utan att det är blandat: 
Därefter gick jag till gymmet och lättade 37.45 minuter på trampmaskinen sen var jag nöjd med det. Ska sticka dit imorgon bitti också och köra styrka istället, idag räckte det bra med cardio.

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela