jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Lunch

Publicerad 2013-11-06 12:38:29 i Allmänt,

Sitter just nu och slänger i mig detta: 
Får mig att känna mig som simmare igen, kom nämligen precis hem från att ha tränat - 35 min på trampmaskinen med 2/2 intervaller med motstånd 35 och 40 idag. Sen lite rygg rehab, vågar inte riktigt köra något annat innan ryggen slutar värka varje dag. Var även uppe i morse och gick en PW för att ryggen skulle bli bättre. Hade svin ont i huvudet så blev utan musik för det fungerade inte för hjärnan. 
Nu ska jag äta upp sen på synundersökning, banken, Skånetrafiken och se om jag hittar en fars dags present till söndag. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela