jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Intar soffläge

Publicerad 2013-11-23 20:41:46 i Allmänt,

Hemma från Trelleborg sen en timme tillbaka, gjorde taco till mig själv. Mor och pappa är borta ikväll så har huset för mig själv, bra träning inför att flytta antar jag. Gjorde till och med hemmagjord guacamole idag - fan bland det godaste som finns! Förlåt för svordomen men jag tycker verkligen det. 
Och ja, där ska vara mycket guacamole eller créme fraiche annars är det inte riktig tacos. Skiter fullständigt i kalorierna.

Nu ligger jag i soffan och lär säkert ligga här tills jag somnar, benen är helt slut. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela