jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Ingen ledig tid

Publicerad 2013-11-08 20:42:18 i Allmänt,

Idag har jag inte haft mycket ledig tid, jobb 6-13 sen träning direkt. Åt detta till lunch på jobb innan: 
Hemmalagade köttbullar och hemmalagad mos med lingon. På träningen blev det 45 minuter på trampmaskinen och ryggövningar på det. På trampen körde jag 2 min uppvärmning sen 2/2 intervaller maximal höjning i motstånd 45/50. Det gjorde jag i en en 30 minuter sen ökade jag från 50 till 55 och så vidare med fem ökning i motstånd per minut tills jag var uppe i 70 motstånd sen ner igen varje minut. Avslutade med 3 minuter nertrapp - kändes så jäkla skönt! Kroppen har äntligen börjat svara på träningen, känns att den märkt att den tycker om träning. Super glad! 
Sen blev det en timmes samtal med Hanna, gud vad jag saknar henne.. 
En snabb runda med mor hann jag också och beställde glasögon och hämtade present till min systers 40års. 
Nu har jag precis varit på badet och ska fortsätta kvällen med att mysa med familjen och våra gäster ikväll. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela