jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

IKEA - mitt nya kvällsnöje

Publicerad 2013-11-21 22:36:25 i Allmänt,

Tror det är tredje eller fjärde kvällen denna månad som jag och mor, och idag även pappa, är på Ikea och köper/kollar på saker till lägenheten. Idag blev det lite byten samt en hylla till badrummet och lampor till badrummet plus lite små grejs. Men det är kul! Oavsett pengarna så är det kul och nästa vecka ska jag se till att jag har mer tid att ta mig till lägenheten och fixa med saker. Så ni kanske får lite bilder så också, om jag är snäll. 
Åt en äpple/kanel muffins frånSnuggels innan idag när jag var med Emilia. Så god! 
Godnatt. Puss / J  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela