jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Hon tror hon är superwomen

Publicerad 2013-11-14 09:13:25 i Allmänt,

Haha ja, just det. Jag skickade in en senanmälan till Idrottstränare II igår, läste ettan förra hösten och fick ett extremt sug på tvåan igår. Tänkte va fan - pallar jag både lärarutbildningen och tränarutbildningen så är det ju helt awesome, pallar jag inte så är de bara att hoppa av tränarutbildningen. Den är på halvfart så det borde gå men vi får se! Sjukt nervigt men man ska göra det man tycker är kul så är det bara. Jag gick efter magkänslan och ska göra det bästa av situationen. Måste dock dra ner på något/några av mina fem jobb men det löser jag, en del av dem ger inte så värst mycket pengar ändå. 
Men jag är stolt över att jag följde magkänslan och vågade så får vi se hur det slutar. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela