jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Hatkärlek

Publicerad 2013-11-11 22:55:23 i Allmänt,

Ligger nu i sängen och min känsla till sängen är som rubriken - en hatkärlek. Jag älskar när det är mysigt och man är på humör för att bara krypa ner och gosa in sig men jag hatar att ligga här själv, jag hatar att vakna upp själv och jag hatar att somna själv men samtidigt så älskar jag att jag kan röra mig hur mycket som helst utan att jag stör någon. Ni förstår säkert känslan, iallafall alla ni som under den större delen av era senaste år i livet har varit i ett förhållande, kvittar om det är massa olika eller samma person man varit med, bara den vanan av att inte behöva ligga här själv varje natt som ett förhållande för med sig. 
Så lyder mitt förhållande till min säng, hoppas det blir bättre i min nya lägenhet sen. 
Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela