jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Godmorgon

Publicerad 2013-11-12 09:08:50 i Allmänt,

Sitter nu på tåget, tog en lite längre PW imorse på 45 minuter. Sånt som fungerar när man inte börjar förrän 10.15. På pappret står det att vi slutar 15 idag men jag tror nog vi kommer sluta tidigare än så, sista två timmarna är nämligen till basgruppsarbete men vi har ingen uppgift att jobba med. Förhoppningsvis innebär det att jag kan hinna hem och dra till gymmet innan jobb 16.30-20. Har redan packat väskan och allt är nämligen sjukt sugen på att svettas sönder lite idag. Nu blir det till att vila på tåget och på tåget hem ska jag nog läsa lite, denna kursen innebär en jäkla massa läsande har jag insett. 
Min frukost imorse bestod av detta: 
Det är proviva i glaset, den med hälften så mycket socker. Faktiskt väldigt god. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela