jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Glömsk

Publicerad 2013-11-07 22:06:09 i Allmänt,

Känner att jag helt missat bloggen idag - har haft en väldigt bra dag med väldigt lite tid över och därav också missat blogga. 
Började med en PW tidigt, tidigt i morse sen tåget till skolan för opponering. Vilket för övrigt gick bra, jag är godkänd på min tenta. Så det var super! Sen gick jag en nostalgisk runda på stan i Malmö, kändes väldigt konstigt när man inte gjort det på sådär ett och ett halvt år. Tog fram väldigt många minnen. Bokade tid till massage nästa fredag för ryggen, har ju ett presentkort sen studenten som jag tänkte utnyttja. Sen fixade jag fars dags present, plus lite extra till honom för han jobbar så hårt i lägenheten. Hittade JÄTTE mycket saker jag vill ha, lite till lägenheten och massa kläder men jag ska spara tills jag vet klart med lägenheten vad som ska in var. Mötte därefter upp Emma för en runda till på stan, fixade present och fikade gånger två. En lunch och en fika dock, fikan bestod av fel-yo som hon aldrig testat: 
Sen hämtade Sara upp mig och vi stack till hennes lägenhet där det renoveras för fullt. Så himla spännande! Jag ska förresten upp i min lägenhet imorgon och kika på toaletten för då ska förhoppningsvis all kakel och klinkers vara klart. 
Jag och Sara beställde iallafall mat från Hai, mumsigt och snackade massa skit och tittade lite tv på den lilla stund vi hann träffas. Nu är jag på väg hem, jobb imorgon ju 6-13. 
Så fler inlägg blir det inte idag, avslutar med en bild på mig själv från idag med min favvo tröja. Så himla mysig. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela