jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Försenat inlägg

Publicerad 2013-11-19 19:24:04 i Träning,

Detta inlägg skulle lagts upp vid tre tiden idag men då ville inte internet sig.
Har varit i skolan under förmiddagen sen direkt hem, äta och sticka till gymmet innan det invandras av skolpojkarna som kommer vid två, halv tre. 
Idag blev det 35 jobbiga minuter på trampmaskinen, kroppen ville inte alls. Efter det körde jag sneda magmusklerna i ryggresningen med 5 kilo samt vanliga ryggresningar för ryggen. Sen blev det TRX-banden med samma tre övningar jag brukar göra, vet inte riktigt vad de kallas men jag kallar dem för detta: 
* omvänd fällkniv
* cyklande fällkniv
* planka
Alla görs med fötterna i TRX-banden och armbågarna i marken. 
Sen körde jag en 100 repitioner totalt av lite andra magövningar på mattan sen orkade jag inte mer. Kroppen ville inte alls idag. Ska ner imorgon och köra ben tänkte jag, och möjligen lite mage också för jag har sug efter magmuskler. 
Såhär snygg var jag på trampen idag. Och när jag kom hem väntade denna goda svamp och baconpaj: 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela