jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Finns det något bättre än Snuggels?

Publicerad 2013-11-01 15:29:43 i Allmänt,

Började dagen med ett läkarbesök imorse som inte gav mig speciellt mycket, fick inte träffa min vanliga läkare så jag var inte riktigt glad över det. Men har tagit lite blodprov för att ta reda på varför jag är så trött och får jag inget svar av det så ska jag gå till min vanliga läkare nästa gång för jag glömde hälften av sakerna bara för att jag var så irriterad över att det inte var min vanliga. Sen ner på badet för lite jobb och där mötte Nella upp mig för en fika på snuggels, var väldigt länge sen jag var på både snuggels och att jag träffade Nella så det var riktigt trevligt. Nu har jag sovit en stund här hemma - som sagt - känner mig alltid trött.. Blir lite mer tv sen ska jag börja plugga och göra det fram tills Idol och middag ikväll. 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela