jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

En månad till julafton

Publicerad 2013-11-24 20:08:40 i Allmänt,

Hela dagen har tillbringats i Lund på tävling med mina underbara simmare. Var därför inne om Nova Lund på lunchen och åt även idag asienmat, älskar verkligen sån mat. 
Idag var det kycklingwok med nudlar som jag sen avslutade med två skopor glass på B&J-stånden som finns där inne. 
Man blir verkligen helt slut efter en dag på tävling, framförallt efter två dagar på tävling efter varandra. Men humöret sköt lite i höjden när jag kom på att det är en månad till jul, eller ja Sara kom på det i bilen hem idag. 

Plus att Mor precis har gått iväg och köpt godis till mig, helt underbart. Lär somna tidigt idag med men vi får se. 


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela