jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Detta datum

Publicerad 2013-11-05 22:38:13 i Allmänt,

För det första så hatar jag min telefon, den dog vid typ 45 procent idag och tajmade precis när jag var ute och gick så för att veta hur långt jag gick så vände jag och gick hem igen så var det bara att dubbla räknaren sen när jag kom hem. Svin störigt och jag vet det låter tramsigt men jag vill veta hur långt jag går, vill veta för att se till så att jag ligger på en jämn nivå varje vecka och inte tränar för mycket eller för lite. I övrigt störde det mig för att jag behövde musiken, behövde rensa tankarna och bara pumpa musik och det gick ju inte.. 
I övrigt så har dagen varit bra men hade varit så mycket bättre om det bara varit ett annat datum, sjukt att datum kan påverka och sitta i fortfarande när man aldrig känner det annars. Men men. 
Nu har jag sett senaste Hart of dixie och senaste HIMYM. Och kan förhoppningsvis somna gott! 
Godnatt, puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela