jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dålig kväll

Publicerad 2013-11-26 22:28:32 i Allmänt,

Denna kvällen blev inte bra. Träningen tog jag mig igenom 30 min på trampen och sen ryggövningar. Därefter detta lilla mellanmål: 
Kvarg, fun light och blåbär. 
Därefter ner till bader och hade träningar, simmarna simmade väldigt bra men i övrigt var mitt humör inte riktigt där och inte helt på andra heller. Men men. 


Sen fick jag reda på att mor hade krockat med bilen, det är troligen ingen fara trodde de på akuten men hon fick ta röntgen och sånt. Men hon fick inte lov att köra hem så jag fick klä på mig igen, hade redan lagt mig i sängen efter en rundtur med Ehrnborn runt Ystad. Gick upp till sjukhuset och hämtade mor och nu ligger jag i sängen igen och tittar på senaste HIMYM. 


Godnatt. Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela