jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Bildlös dag

Publicerad 2013-11-25 21:05:44 i Allmänt,

Vi är just nu i bilen vid Halmstad så är väl hemma vid elva tiden ikväll. Blev inköp för en 2100 idag - ändå rätt nöjd! Har en hel del saker till lägenheten, lite städutrustning för ett år framöver ungefär samt tvål, tandborstar och tandkräm. Plus en väldig massa annat, bland annat lampa till sovrummet kan fota och lägga upp allt imorgon för jag tror inte jag hinner ikväll. 

Förresten - förlåt för den bildlösa dagen, har helt glömt att ta bilder.. Blev nog lite för uppe i shoppingen. Men så är det ibland! I veckan ska jag ut till Ohlssons basar och köpa alla småsaker till köket för det glömde jag bort nu och två kuddar jag inte hittade här plus att jag ändå har presentkort där. 


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela