jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Bildbomb

Publicerad 2013-11-17 20:09:58 i Allmänt,

Ligger i sängen nu och är riktigt trött, borde plugga men får se hur det går. Lite bilder från helgen: 
Firade syrrans 40-års med kalas på dagen igår. 
Vi skickade roliga bilder till varandra hos vicky sen på kvällen innan Öja. 
Felle, vicky och jag ❤️
Jag och vicky samt snygge-Anton på mobilen. 
Gjorde en fin ny bakgrund till mobilen imorse. Mina allra finaste vänner - vad hade jag gjort utan er? 
Middagen idag: revben med pommes och sallad. 
Puss / J

Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-11-17 20:17:59

Underbara bilder! Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Tacktack :)
jennilund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela