jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Bättre än tacofredag

Publicerad 2013-11-02 15:35:35 i Allmänt,

Okej, tacofredag är väldigt gott men asså TACOLUNCH - så himla mycket bättre! Resterna från igår blev en väldigt god och välförtjänt lunch efter mitt pass imorse. Det försvann ju hela 632 kalorier från kroppen på trampmaskinen. Så, denna var min lunch plus en lite tacosallad efter med resten av vad som var över:
 
Nu sitter jag alltså vid datorn igen, var ute en sväng innan och bokade en synundersökning så dit ska jag på onsdag. Nu har jag precis druckit en celcius och förväntar mig att få mycket arbete gjort nu sista en och en halvtimmen innan jag ska bort till min bror och mysa med lillemannen medan storebror bjuder på middag. 
 
Puss / J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela